Ahad, 20 November 2016

Teknologi Penapis Air Cuckoo




Cuckoo-in-Number-8.pngCuckoo-in-Number-4.pngCuckoo-in-Numbers-1.png


Penapis air Cuckoo sangat popular di Korea Selatan, ini dapat dilihat daripada panggilan dan pesanan setiap  minit semasa ditayangkan di GS Shop sama seperti di Go Shop di rangkaian Astro di negara ini. 

Penapis air ini menapis dan menghasilkan purata kadar alkali pada pH 7.5 dan sangat kaya dengan mineral serta bebas dari unsur logam berat serta menepati piawaian Pertubuhan Kesihatan Bangsa-bangsa Bersatu (WHO).

WHO's StandardsCuckoo's Standards
pH 6.5 - pH 9.5
pH 7.3 - pH 7.9
"The optimum pH will vary in different supplies according to the composition of water and the nature of the construction materials used in the distribution system, but is often in the 6.5 - 9.5 range."
WHO, Guidelines for Drinking-Water Quality, 2nd Edition, Volume 2: Health Criteria and Other Supporting Information
CUCKOO's mild-alkaline water has an average pH level of 7.3 to 7.9.

Penapis air Cuckoo sesuai untuk minuman seisi keluarga. Kebanyakan penapis air popular biasanya menghasilkan air osmosis berbalik (RO) tidak mempunyai mineral dan boleh memberikan kesan kurang baik kepada kesihatan,”


Cuckoo-International-Stores

Cuckoo ke pasaran antarabangsa. telah menjangkau ke 30 buah negara.

Penapis air Cuckoo masih boleh digunakan walaupun bekalan elektrik terputus dan penggunaan elektrik serendah hanya RM 6 hingga RM 8 sebulan.

Pelanggan boleh memilih pelbagai model yang sesuai seperti diletakkan di atas meja atau kabinet dapur atau model yang mempunyai tapak untuk pejabat.

JazzBlack: Available in Malaysia only

IconAvailable in Malaysia onlyFusion Top
DeluxeAvailable in Malaysia only

Kesemua model senang dibersihkan kerana semua bahagian senang ditanggal dan dipasang semula. Selain itu penukaran sistem penapisan dalam masa singkat bagi memastikan kebersihan maksimum.
Bagi ciri keselamatan, terdapat suis panas dan sejuk berasingan bagi memudahkan pengguna.
Malah mereka boleh memilih model penapis air yang boleh bercakap sama ada bahasa Melayu, Inggeris atau Cina bagi pasaran Malaysia.

Sebelum membeli penapis air, pilih yang menepati piawaian WHO dan perkhidmatan penyelenggaraan serta jaminan memastikan bekalan air bukan sahaja bersih tetapi menyihatkan.

Percuma

“Jika terdapat masalah, pelanggan hanya perlu membuat panggilan ke pusat perkhidmatan pelanggan dan petugas akan datang untuk tujuan penyelenggaraan secara percuma,.

learn-about-cuckoo-natural-care-service.png

Penapis air Cuckoo menghasilkan air beralkali yang amat baik untuk menyahtoksik bahan berasid dalam badan yang diserap dari persekitaran, ubatan, makanan tidak semula jadi dan proses penuaan yang "biasa".

Bahan toksik yang terkumpul dalam tubuh boleh menyebabkan keadaan kesihatan serius dan minum air alkali setiap hari boleh meneutralkan asid pada sel dan tisu.

Ketika proses ionisasi, penapis alkali menjadikan air lebih halus yang membuatnya lebih mudah diserap ke dalam sel. Ini menghasilkan "super-hidrat" kepada badan.

Air alkali berfungsi sebagai antioksidan yang meneutralkan radikal bebas yang berbahaya.

Semua model Penapis Air Cuckoo menggunakan Teknologi Generasi ke-3 dan terkini, iaitu Teknologi Nano Positif yang menapis unsur berbahaya, logam berat dan 99.99 peratus virus dan bakteria dari air sambil mengekalkan kandungan mineral yang baik.

Penapis air ini mempunyai enam tahap penapisan dengan empat penapis yang menghasilkan air bersih, bebas benda asing dan kaya mineral yang mengikut piawaian WHO.




Penapis air “Natural” telah dipatenkan bagi menghasilkan air yang memberi kesan kesihatan hampir sama dengan air semula jadi.

“Semua penulen air Cuckoo menggunakan keluli tahan karat berketumpatan tinggi untuk mencegah kesan kimia plastik pada suhu tinggi, menghapus pembentukan "fur" dan memastikan situasi bersih setiap masa.

“Cuckoo adalah jenama penulen air pertama di Malaysia yang memperkenalkan perkhidmatan Steam-Sterilization atau penghapusan kuman menggunakan wap. Perkhidmatan Cuckoo’s Natural Care dibuat oleh profesional terlatih.

Selain itu tiada air terbuang ketika proses penapisan dan ia masih efektif walaupun berada di kawasan tekanan rendah.

Layari www.cuckoo.com.my untuk mengetahui lebih lanjut mengenai penapis air Cuckoo

Ok.

Terima kasih.

Entri akan datang saya akan explore setiap jenis penapis air Cuckoo iye.

Saya agen Cuckoo anda . 

Hafsah Mohamad Ali

0182193669
0182193669
0182193669

Tiada ulasan:

Catat Ulasan